[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007-2 iso sorunu?

Montserrat mhackmail at gmail.com
21 Eki 2007 Paz 01:35:42 EEST

İndirme konusunda; bazı programlar siz internetten herhangi bir şey
indirmek istediğinizde geçici bir klasöre indirdikten sonra gerekli yere
kopyalıyorlar. Aynı dosyayı tekrar indirmek istediğinizde eğer geçici
klasörde var ise onu aktarabiliyorlar ya da yine yanlış
indirebiliyorlar. Geçici klasörleri ve geçmişi temizleyip ya da farklı
bir program kullanıp indirirseniz muhtemelen sorun düzelecektir. Kotasız
internet bağlantısı olan farklı bir bilgisayarda indirmeyi denemek de
tabi ki güzel bir alternatif ;)

İyi günler..