[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007-2 iso sorunu?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
20 Eki 2007 Cmt 18:07:06 EEST

Selamlar,
Çok enteresandır: Aynı dizüstü makinaya 2007-2 RC kurabiliyorken,  iki
kere ftp.pardus.org.tr den indirmeme rağmen (gitti bizim kota!) sürekli
CD bozuk mesajı aldım. İki ayrı iso indirdim ve iki ayrı CD kullanmama
rağmen sonuç alamadım. Ama RC şu an kurulabildi?

Böyle bir sorun yaşayan var mı? Bu arada ben nedense bu sha1sum yada
md5sum kontrolünde hep hatalı sonuçlar aldım!

Mecburen RC yi yeniden krup Pisi den güncelleme yapacağım... Ama
birileri bu sorunu yaşamış olmalı diye düşünüyorum!

--
Saygılarımla,
Mucip:)