[Pardus-kullanicilari] Bilgisayarımda Pardus Problemleri

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Eki 2007 Per 21:06:27 EEST

Arkadaşım
2007.2 Caracal Caracal ı nasıl çökerttiniz şaşırmamak elde değil.Benim az
olan bilgime göre sistem i destekleyen klasörleri veya pk.leri sislmedikçe
göçertme pardon (çalışmama durumu) ortaya çıkar bunuda konsola düşüp root
olduktan sonra hangi klasörleri sildiyseniz bunları tekrar yükleyerek
sisteminizi ayaklandırabilirsiniz ki bir tarihte bağımlılıklarına dikkat
etmeden sildiğim pk sonrası bağımlı olduğu 51 pk.i tek tek kurarak ayağa
kaldırma mutluluğuna 8 saatlik uğraşı sonucu erişmiştim.Bu günlerde
internette sörf yapamıyor olmanız bence Pardus dan değil
T.Telekomdankaynaklanıyor olabilir sabah 10 dan akşam 18 e kadar DSL
lambam yanmasına
karşın sörf yapma imkanına kavuşamamış gelen maillerimi bile okuyamamaış
akşam saatinde tekrar internet normale gelmiş oldu.Açılış için Pardus a
düşünerek açılıyor demektesiniz şu an bilgisayarımda openSUSE 10.2 ,Kubuntu
7.04 ve openSUSE 10.3 de mevcut düşünerek açılan sistem olarak openSUSE
deseydiniz katılırdım.Acaba yeni sürümünde bu düzelmişmidir diye diğer
distroları zaman zaman kurup kaldırdığım bölüme openSUSE 10.3 kurdum ki
çıkalı bir hafta olmadı kurulum hızı vede açılış hızı olarak pek fazla
birşey değişmemiş.Kurulum için yarım gününüzü bilgisayarınıza ve de openSUSE
ye tahsis etmeniz sizinde esir olmanız gerekiyor.AirTies ADSL modem
kullandığınızı dile getirmişsiniz Benimde şu an İnternet erişimim AirTies
modemle oluyor ki hiç bir sorun yaşamıyorum.Firefox da yaşadığınız sorun
belki yükleme esnasında diskinizde bozuk bir sektöre denk gelmesinden
kaynaklanan küçük bir topallama olacağı düşüncesineyim Firefox pk ni  --
reinstall ederek düzeleceğini umuyorum.KOLAY GELSİN

18.10.2007 tarihinde Özgür TOPRAK <ozgurt10 at gmail.com> yazmış: