[Pardus-kullanicilari] KGet

mengucek mengucek at gmail.com
18 Eki 2007 Per 23:34:20 EEST

Merhaba..
KGet programının ayarlarında; "indirme işlemi bitince bağlantıyı otomatik
olarak kes" diye bir seçenek var ve işaretli.
Hemen altında "bağlantıyı kes>kppp -k" var..

Bu seçenek sadece "kppp" için mi geçerli ?

Gece indirme yaparken açık bırakıyorum ve sabahleyin "bağlantıyı kesmek
istiyor musunuz" gibi bir soru penceresi buluyorum.. (otomatik kesmek için
sabaha kadar emir bekliyor garibim :)

Yani KGet ile indirme yaptığım zaman, KGet'i kapatana kadar bağlantı sürüyor
mu ?

Bu seçeneğin işaretini kaldırmam mı gerekiyor..

Hoşça kalın..

--
menguceko