[Pardus-kullanicilari] home dizinini yeni oluşturduğum disk bölümüne taşımak

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
18 Eki 2007 Per 09:16:35 EEST

Merhaba,

Kurulumda pardus'a ayırdığım disk alanı artık yetmemeye başladı. Ben
de gparted ile diğer disk ısımlarından yeni bir disk alanı oluşturdum.
Daha önce home dizini için ayrı bir dizin oluşturmamıştım, yani pardus
tek bir disk kısmında kurulu. Bu home dizinimi yeni oluşturduğum disk
kısmına aktarmak istiyorum. Bunu nasıl halledebilirim?
cp ile denemeyi düşündüm ama home dizini altındaki dosya ve dizin
hakları v.s korunur mu diye şüphelerim var.

Teşekkürler.

--
yaşasın linux