[Pardus-kullanicilari] RE: Firefox 'a birşeyler oldu.

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
11 Eki 2007 Per 14:54:30 EEST

________________________________> Date: Thu, 11 Oct 2007 08:46:27 +0300> From: hh.pala at gmail.com> To: Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr> Subject: [Pardus-kullanicilari] Firefox 'a birşeyler oldu.>> Sevgili Pardus'çular son güncellemeleri yaptıktan Firefox bir acayip oldu. Çalıştırdığımda Sadece siyah karakterler ile menüleri geliyor hiç birşey yapamıyorum. Paket yöneticisinden kaldırıp tekrar kurdum. Yine aynı şekilde açılıyor. Hiç bir düzelme olmadı. Şimdilik Konqueror ile idare ediyorum. Bu sorunu nasıl hallederim. Yardımlarınızı bekliyorum> Ayrıca Herkesin Ramazan bayramını kutlar ülkemize, tüm islam alemine ve Dünyaya barış getirmesini dilerim.
Eğer firefox için eklenti ve tama kurduysanız onları etkisezleştirip (default) ilk geldiği andaki gibi açmayı deneyin firefox'u...
Windows Live Messenger'ın için ÜCRETSİZ 30 ifadeyi indir!
http://www.livemessenger-emoticons.com/tr-tr/