[Pardus-kullanicilari] Toshiba dizüstü ve mms ve sd kart sorunu

enes yıldız mavikalemler at gmail.com
11 Eki 2007 Per 17:27:35 EEST

bildiğim kadarıyla pardus henüz sd ve mmc kartları tanımıyor, son
güncellemeler yüklü olmasına rağmen bende yok en azından. eski mesajların
birinde bulduğum şu linkte meselenin çözümü var:

http://wiki.linux-sevenler.org/index.php/Mmc_ve_sd_kart_yapilandirmasi

ilgili komutu girince kartı görüyor ancak pardus başladığında bu komutun
otomatik olarak çalışmasını sağlayamadım, başlangıca ekleyemedim yani. bu
konuda bir önerisi olan var mı?

Ayrıca bu kadar basit bir çözümü varsa, neden bir türlü resmi bir güncelleme
yapılmıyor bunun için ?