[Pardus-kullanicilari] Firefox 'a birşeyler oldu.

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
11 Eki 2007 Per 13:23:18 EEST

Firefox'u konsoldan -safe-mode parametresi ile çalıştırın, sonra
menüden Araçlar>Eklentiler seçerek tüm eklentileri etkisiz hale
getirin. Sonra Firefox'u kapatıp tekrar açın. Sorunsuz açılırsa (ki
açılması lazım), eklentileri her seferinde bir tanesini
etkinleştirerek yeniden aktif hale getirin. Birinden birinde Firefox
yeniden sorunlu şekilde başlarsa sorunun kaynağını bulmuş oldunuz,
tekrar güvenli kipte çalıştırarak o eklentiyi
etkisizleştirebilirsiniz.

11.10.2007 tarihinde Hasan Pala <hh.pala at gmail.com> yazmış: