[Pardus-kullanicilari] Firefox 'a birşeyler oldu.

Hasan Pala hh.pala at gmail.com
11 Eki 2007 Per 08:46:27 EEST

Sevgili Pardus'çular son güncellemeleri yaptıktan Firefox bir acayip oldu.
Çalıştırdığımda Sadece siyah karakterler ile menüleri geliyor hiç birşey
yapamıyorum. Paket yöneticisinden kaldırıp tekrar kurdum. Yine aynı şekilde
açılıyor. Hiç bir düzelme olmadı. Şimdilik Konqueror ile idare ediyorum. Bu
sorunu nasıl hallederim. Yardımlarınızı bekliyorum
Ayrıca Herkesin Ramazan bayramını kutlar ülkemize, tüm islam alemine ve
Dünyaya barış getirmesini dilerim.