[Pardus-kullanicilari] Yükleme anında defalarca bu hata

Arda Altuntaş arda.altuntas at gmail.com
6 Eki 2007 Cmt 09:55:36 EEST

Arkadaşlarım internetten indirdiğim dosyayı cd'ye yazdım ve çalıştırdım
pardus resmi çıktı kaldı öyle ...sonra restart attım bu sefer dos ekranından
izledim ne olduğunu anlamak için bu sefer sorunun şu olduğunu gördüm..

Fatal Eror:Eror:"error running install command binfmt_0000" gibi birşey
defalarca yazıyordu ben de birşey yapamıyorum kernel boot olaylarından sonra
çıkıyor bu bu arada :( Umarım yardımınız dokunur...