[Pardus-kullanicilari] Güncelleme Sonrası Yansıtıcı Sorunu

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
6 Eki 2007 Cmt 12:01:11 EEST

Merhaba Arkadaşlar:

Üniversitede dersleri yansıtıcı vasıtasıyla Pardus üzerinden
işliyordum ama geçen haftaki güncellemelerden sonra artık yansıtıcıdan
görüntü alamıyorum.

Bilgisayarım Sony Vaio. Ekran Kartım NVidia GeForce Go 7600.

Bilgisayar Sony olduğu için çoklu ortam tuşları çalışmıyor (yani
klavyedeki fn tuşuyları) ama daha önce bilgisayarı yansıtıcıya
bağlayıp daha sonra açınca yansıtıcıdan görüntü alabiliyordum (ekran
siyah kalıyordu)

Şimdi Windows haricinde yansıtıcıyı kullanamıyorum. İki ayrı derslikte
denedim durum aynı. Bunun bir çözümü var mı? Ayrıca Sony dizüstü
bilgisayarda fn tuşlarını tanıtmayı başarabilen arkadaşlar var mı?

İyi çalışmalar
A. Talha YALTA

--
"Remember not only to say the right thing in the right place, but far
more difficult still, to leave unsaid the wrong thing at the tempting