[Pardus-kullanicilari] Toshiba Satellite L10 bilgisayarımdan S-Video dan Tv ye görüntü aktaramıyorum.

levent windforceenergy at gmail.com
5 Eki 2007 Cum 02:02:15 EEST

sevgili dostum aynı makina bendede var sen hangi işletim sistemini
kullanıyorsun bilemeyeceğim ama bak önce bilgisayarı kapat ekran
çıkışına bağlantıyı yap daha sonra bilgisayarı aç oturum açıldıktan
sonra Fn(fonksiyon) tuşu+F5 TUŞALARINA beraber basarak diğer ekranda
görüntü yakalamaya çalış daha sonra bilgisayarı restart at artık herşey
hazır.....
en azından ben böyle yaptım oldu