[Pardus-kullanicilari] Toshiba Satellite L10 bilgisayarımdan S-Video dan Tv ye görüntü aktaramıyorum.

Aykut Yakup GÜLTEKÝN aykut3 at yahoo.com
5 Eki 2007 Cum 10:34:44 EEST

Kullandýðým iþletim sistemi Pardus 2007.2 Caracal Caracal.
Ve S-video baðlantýsýyla baðlayýp bilgisayarý açtýktan sonra fn+f2 yaptýðýmda tv de hiçbir hareket olmuyor. Yani bahsettiðin metod iþe yaramýyor. Windows ta svideo baðlantýsýný yaptýktan sonra masaüstüne ters týklayýp ekran özelliklerinden çoklu ekran menüsünden televizyonu seçiyordum oluyordu. Fakat Pardus ta bunu nasýl çözeceðiz bilmiyorum.
Teþekkürler.

levent <windforceenergy at gmail.com> wrote: sevgili dostum ayný makina bendede var sen hangi iþletim sistemini
kullanýyorsun bilemeyeceðim ama bak önce bilgisayarý kapat ekran
çýkýþýna baðlantýyý yap daha sonra bilgisayarý aç oturum açýldýktan
sonra Fn(fonksiyon) tuþu+F5 TUÞALARINA beraber basarak diðer ekranda
görüntü yakalamaya çalýþ daha sonra bilgisayarý restart at artýk herþey
hazýr.....
en azýndan ben böyle yaptým oldu