Toshiba Satellite L10 bilgisayarımdan S-Video dan Tv ye görüntü aktaramıyorum.

Aykut Yakup GÜLTEKİN aykut3 at yahoo.com
4 Eki 2007 Per 23:16:21 EEST

Forumlarda bu konudan muzdarip o kadar insan var ki.
Bu konuda yardýmcý olabilirseniz gerçekten birçok insanla birlikte beni de sevindirirsiniz.
Konu kýsmýnda da söylediðim gibi Toshiba Satellite L10 dizüstü bilgisayarým var
üzerindeki ekran kartý intel i855 ve Svideo çýkýþýndan TV ye görüntü aktarmayý birtürlü beceremedik. Malum bu dizüstü öðretmen kampanyasýnda verilmiþ bilgisayar yani büyük bir kullanýcý grubu benim gibi öðretmen ve svideo yu kullanmak bizim için çok önemli.
Yardýmlarýnýzý bekliyorum.
Þimdiden teþekkürler...

GÜLTEKÝN

Shape Yahoo! in your own image.  Join our Network Research Panel today!