[Pardus-kullanicilari] Xgnokii yazýlýmýný kullanan var mý?

Hamdi Hünler seha61 at gmail.com
3 Eki 2007 Çar 01:43:34 EEST

Çok haklısın, bende aynı düşüncede olduğum için burada sorunu Xgnokii
kullanan var mı ? diye açmıştım. Burada gelen yanıtlara göre sorunu
olgunlaştırıp, geliştirici arkadaşlarımıza topu atacaktık, şimdi zaten bende
bu paketin hangi arkadaşımızın bakımında olduğuna bakıyordum.

03.10.2007 tarihinde Montserrat <mhackmail at gmail.com> yazmış: