[Pardus-kullanicilari] Xgnokii yazılımını kullanan var mı?

Montserrat mhackmail at gmail.com
3 Eki 2007 Çar 01:24:10 EEST

Sorununuza çözüm/sebep(!?) bulduysanız ne mutlu bize.

Programın çalışmasıyla ilgili bir geliştirme fikriniz varsa bunu burada
dile getirip tartışmaya açabilirsiniz ama sonuç olarak bunun yapılması
geliştiricilere düşüyor. Yapılmasını istediğiniz bu şeyi geliştiricilere
bildirmelisiniz. (hata takip sistemi uygun olabilir sanırım)

Ve bir yanlış anlaşılma olmuş sanırım ben de sadece karşılaştığım sorunu
dile getirdim konuyla alakalı olduğu için aynı başlık altında.