[Pardus-kullanicilari] Xgnokii yazýlýmýný kullanan var mý?

Hamdi Hünler seha61 at gmail.com
2 Eki 2007 Sal 18:12:39 EEST

Arkadaşlar, çok teşekkürler, fakat benim sorunum gnokii ile değil onu zaten
detaylarını buldum ve okudum cebim bu yazılıma uygun olmadığı için
kullanmayacağım. Fakat sorun Xgnokii nin üzerine tıklandığında neden
çalışmadığı ve uçuğ gittiği idi onuda öğrendim ve bir düşünce geliştirdim o
kadar. Xgnokii gnokii nin ara yüzü olabilir ama üzerine tıklandığında en
azında bir pencere içinde gnokii yazolımını yapılandırın mesajı verilebilir.
Çünkü bunu ileride defalarca sorun olarak bu listelerde sorulduğunu
görebiliriz, ben bu trafiği şimdiden önleyebilirmiyizin derdindeyim.