[Pardus-kullanicilari] Xgnokii yazılımını kullanan var mı?

Montserrat mhackmail at gmail.com
2 Eki 2007 Sal 13:25:45 EEST

Bu cevap bana mı göremiyorum ama dediklerinizi -wikide de anlatıldığı
gibi- yapmıştım.

xgnokii'yi normal kullanıcı olarak çalıştırdığımda bir önceki
mesajımdaki hatayı alıyorum.

root olarak çalıştırdığımda ise

============
Montserrat Montserrat # xgnokii
LOG: debug mask is 0x1
Config read from file /etc/gnokiirc.

(xgnokii:6717): Gtk-WARNING **: horizontal scrolling not implemented

(xgnokii:6717): Gtk-WARNING **: horizontal scrolling not implemented
phone instance config:
model: series60
port_device: 00:10:60:XX:XX:XX
connection_type: 5
init_length: 0
serial_baudrate: 19200
serial_write_usleep: -1
hardware_handshake: 0
require_dcd: 0
smsc_timeout: 100
connect_script:
disconnect_script:
rfcomm_cn: 14
sm_retry: off
Connecting
Serial device: opening device 00:10:60:AA:78:92
Can't connect: Makinaya ağ üzerinden yol yok
Couldn't open PHONET device: Makinaya ağ üzerinden yol yok
Error in link initialisation: 1
Telephone interface init failed: Command failed.
Quitting.
Cannot unlock device.
Failed to open the phone. Quitting.
====

MAC adresi doğru sadece XX koydum bir kısmının yerine.
/etc/gnokiirc diyor burada root olduğu için. O dosyayı da gerektiği gibi
düzenledim. Sonuç: 0 :D