[Pardus-kullanicilari] ftp ile dosya gönderim sıkıntısı

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
1 Eki 2007 Pzt 01:47:06 EEST

30.09.2007 tarihinde � r !) � !V! <badibere at gmail.com> yazmış:
> ftp programları ya da konqueror ile bir web sitesinin ftp alanına dosyaları
> atarken hep bazı dosyalar göndermeyi kesiyor öyle duruyor. tek tek yüklemek
> zorunda kalıyorum. sorun nerde kaynaklanıyordur acaba?

Ara sıra donmuş gibi görünmesinde bir gariplik yok, ama "öyle durduğu"
süre ne kadar? Pardus depolarında bulunan neredeyse bütün programları
denedim, o "öyle durma" durumları dışında hiçbir sorun yaşamadım. FTP
programlarında genelde "kuyruk" kavramı bulunur, dosyaları kuyruğa
atarsınız, program kuyruktaki dosyaları sıralarını bozmadan gönderir,
bu özelliği kullanıyor musunuz?