[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 20, Konu 232

mustafa özbakır mustiozbakir at gmail.com
1 Eki 2007 Pzt 02:08:30 EEST

> Message: 1
> Date: Sun, 30 Sep 2007 15:10:52 +0300
> From: "bunyamin ural" <bunyaminural at gmail.com>
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Her güncelleme problem oluyor...
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
>
> adasım ne  güzel soylemiş
> her güncellemede ses problemi yasadım
> harddiskin bolumlerini goremedim
> ben de formatladım eski sürümünü kullanıyorum
>
> 27.09.2007 tarihinde Bunyamin VICIL <arianus at gmail.com> yazmış:

       Son güncellemeden sonra bende benzer sorunlar
yaşadım.kaffeine,kmplayer,mplayer,vlc
player  tam ekran yapınca  kendiliğinden  kapanıyor.konqueror  çökmeye
başladı ve  dosyalarıma  yetkili kullanıcı olmadan giremiyorum.Açılış ve
kapanış sesi gitti.Amsn ve kopete de görüntülü konuşma
yapamıyorum.Dahaönceden bu sorunlar yoktu hepsi son güncellemeden
sonra
oldu.Böyle giderse bende eski sürümü yükleyeceğim.
      Asus ah 2500 dizüstüm var.