[Pardus-kullanicilari] YNT: ftp ile dosya gönderim sıkıntısı

=?ISO-8859-7?Q?=A4_r_!)_=A4_!V!?= badibere at gmail.com
1 Eki 2007 Pzt 00:52:12 EEST

sayın Mustafa * ve Mustafa Günay ,
firefox eklentisi ve filezilla önerisi için teşekkürler hemen deneyeceğim.

Sayın Bünyamin VICIL
hazır portal dosyalarını atacağım fakat bu windows ta herhangi bir sorun
çıkarmazken örnek verecek olursam kimi zaman bir gif resminde kimi zaman bir
js dosyasında boyutları değişkenlik göstererekten donuyor.

Mustafa
-------------

Wine ile birlikte Filezilla kullanabilirsin.

Mustafa Günay
------------------------
irefox eklentisi vardı birtane [0] onu kullanabilirsiniz.

[0] = https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/684

Bünyamin VICIL
----------------------
ben web tasarım firması işletiyorum ve kendi sunucuma tüm dosyalarımı
konqueror ile gönderiyorum. kesilme dosyaların tiplerinden mi boyutlarından
mı kaynaklanıyor acaba. çünkü sunucuların ftp ayarlamalarında timeout
değerleri var ve gönderme yaptığınız hat bu süreyi aşıyorsa bundan kesilme
olabilir.

pardus üzerinde onlarca ftp programı denedim ama en sağlıklı çalışan
konqueror. dosyalarınızın tiplerini ve boyutlarını gönderirseniz ona göre
bir çözüm arayabiliriz kanaatindeyim.

--
Yarınları Görebilmem İçin Sadece Bir Işık!