[Pardus-kullanicilari] Bilsa Okul Programı?

sinan inan sinaninan73 at gmail.com
1 Eki 2007 Pzt 01:19:06 EEST

 Bilsa yada ondan çok daha az kapsamlı (ebos gibi) yazılımların özel
dershane ve özel okullardan da ilgi göreceğini bir dershane kurucusu olarak
belirtmek isterim.Kendi dershanemde Linux servere bağlı 7 kullanıcı
bilgisayarında hala windows yüklü olmasının yegane sebebi "ebos" isimli
programın yalnızca windows altında çalısması ve bu programın linux
muadilinin malesef olmamasıdır.Böyle bir projeye destek vermeyi gönülden
isterim.Kod yazamam ama  programın içeriği ve kapsamı  konusunda elimden
geleni yaparım.Hatta dershanemin bilgisayar işlerine bakan elamanını (buna
benzer bir program yazmıştı) projeye destek olması konusunda ikna
edebilerim.

                                       Eskişehir Birey Dershanesi Kurucusu
Sinan İNAN

01.10.2007 tarihinde Levent güzel <leguzel at gmail.com> yazmış: