[Pardus-kullanicilari] Bilsa Okul Programý?

Levent güzel leguzel at gmail.com
1 Eki 2007 Pzt 00:41:52 EEST

Bildiğim kadarı ile meb in projesi web tabanlı. e-okul isminde bişey.
şimdilik sadece öğrenci isimleri kaydedilebiliyor. bi iş yapmıyor ve bunu
yapkam mecburi :D

ben 1 yıl kadar idarecilik işi yaptım. bilsa da kullandım. çok tecrübeli
değilim. ancak (şimdi hatırladım) e-okul okulların bu tür problemlerini
çözecek bişeye benziyor. ama nezaman kullanıma hazır olur bilemem.

Sözkonusu uygulama çok karmaşık bişey olucaktır. çünkü devletin
yönetmeliklleri çok karışık. ayrıca okuldaki bütün işler söz konusu olunca
iş oldukça kalabalık. ama program modüller şeklinde hazırlanırsa hem iş
zamana yayılır, hem de çok uzun süreler beklemeden elimizde işe yarar
bişeyler olur.  ilk modüller öğrenci bilgi kayıt, devamsızlık takip, ve not
modülleri olabilir mesela.

tabi önce programlama konusunda benden çooook daha ileri birileri lazım.

--
Levent GÃœZEL