[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 Lyx 'de Ses Problemi

Mehmet Ari mear at teleservice.com
29 Kas 2007 Per 09:51:56 EET

Merhabalar,

Windows Vista ile birlikte aynı sistemde kullandığım (GRUB sayesinde)
Pardus 2007.2 Caracal sürümünü 2007.3 güncellemesiyle Lyx'e yükselttim.

Fakat depodan tüm güncellemeleri yapmış olmama rağmen , sistemde ses
çıkmıyor,herhangibir çakışma sorunu yaşamama rağmen ses maalesef çıkmıyor.

Windows ile oturum açtığımda ise seste bir sorun yok,yani donanımsal
sorun yok aygıtlarla ilgili olarak,sorun sanırım Pardus 2007.3 Lyx
driverlarda...

Veya Windows sistemi ile Pardus ses driverlarında BIOS a veya sistemin
diğer bağlantı araçlarına ait çakışma  ve sonucunda da Pardus ta ses
çıkmama sorunu olabilir mi?

Fikir ve/veya yardımlarınızı bekliyorum sorun hakkında.

Hayata dair ne varsa - Özgürlük için!