[Pardus-kullanicilari] hylafax

yusuf arla yusuf.arla at gmail.com
29 Kas 2007 Per 07:36:17 EET

Bu mail birden fazla geldiyse özürdilerim...

Merhaba,
Hylafax ile ilgili bir sorunum var. Kurulum ve çalıştırmada bir sorunum yok
her şey çok güzel. Gelen fax  dosyalarını "/var/spool/fax/recvq" dizinine
atıyor güzel..
bu dizinin kullanıcı adı dialout, grup dialout, tif dosyalarına  sadece root
olarak ulaşabiliyorum. Kendi kullanıcımı  dialout grubuma dahil etmeme
rağmen kendi kullanıcım ile dosyaları açamıyorum. Jhylafax kurdum burada
kullanıcı ismini dialout versem bile dosyaları açmıyor.
"/var/spool/fax/recvq" gurup ve kullaıcısını users yaptım taman dedim
dosyaları görüntüledi, yeni bir fax gönderdim tabiki onu açmadı. Bu durumda
ne yapmam lazım..

iyi çalışmalar
  Yusuf arla