[Pardus-kullanicilari] pardus kde

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 20:35:27 EET

25.11.2007 tarihinde windforceenergy <windforceenergy at gmail.com> yazmış:
> pardus un eksikleri nelerdir hadi bakalım?
>     Öncelikle pardus en ufak bir hatada çöküyor, şimdi hatırlamıyorum
> ama "amarok" ve daha bir çok uygulamada en ufak bir kasılmada Pardus
> hemen çöküyordu en son hatırladığım hatalardan biri ise; bir klasörün
> içerisinde 1000 e yakın resmi sırasıyla açmaya çalıştığımda 1den 250 ye
> kadar gelip daha sonra geri kalanları 251 den başlamak gibi bir sorunla
> karşılaşmıştım ama bu sadece daha birçok hata içerisinde bir kaçıydı
> kaldı ki "wine " olayıda tam bir fiyaskoydu. Daha öncesinde "ubuntu" ve
> [...]

Kesinlikle haklısınız! Projenin alacağı daha çok yol var. Selim Bey'in
söylediklerinden yola çıkarak sizden ve şahsınız yoluyla bu listeyi
takip eden tüm kullanıcılardan, Pardus ile ilgili olarak
karşılaştıkları ve diğer dağıtımlarda başlarına belâ olmayan tüm
problemleri Pardus projesi hata takip sistemine
(htyp://hata.pardus.org.tr adresinde) bildirmenizi ve bildirmelerini
rica ediyorum (sanıyorum bu konuda diğer Pardus geliştiricilerinin
itirazı olmayacaktır). Hem kendimizi hem de projeyi daha iyiye ve daha
güzele taşımak için, hatalarımızı düzeltmek için, sizlerin desteğine,
anlayışına ve fikirlerine ihtiyacımız var. Pardus'u kullandığınız
zamanlarda, tekrar edebildiğiniz problemleri ve hataları hata takip
sistemimize girecek ve geliştiricilerimize hatayı gidermeleri
konusunda, en azından sordukları sorulara cevap verecek ve sizden
isteyecekleri çıktıları onlara sağlayacak kadar zaman ayırıp bize
yardımcı olur musunuz? Pardus eniyileştirme ve test ekibi'nin (PETEK
;) (şimdi uydurdum^_^, bu adı taşıyan bir ekip yok) bir parçası olur
musunuz? Bize bu iyiliği yapar mısınız?

(Şimdiden söyleyeyim, kesinlikle iğneleme falan yok, düşüncelerimi
yazdım, kimse alınmasın.)