[Pardus-kullanicilari] pardus kde

selim ok selimok at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 20:05:32 EET

Ne yazık ki söyledikleriniz hala hiç bir anlam ifade etmiyor. Şurada
şu hata çıkmıştı tam hatırlamıyorum demek bir şey anlatmıyor.
Herkes zaman zaman sorunlarla karşılaşıyor, hata kayıt sistemi de
bunun için zaten. Bu hataların bir kısmı doğrudan Pardus'la bağlantılı
bir kısmı ise üzerinde gelen paketlerin kendi sorunları. Paketlerden
gelen sorunlar çoğu dağıtımda aynı şekilde kullanıcıların karşısına
çıkıyor.

Evet alınacak çok yol var, ama bırakın özgür yazılım dünyasını tüm
yazılım dünyasının alacağı çok yol var. Diğer dağıtımlar içinde ne
kadar çok sorun çıktığını anlamak isterseniz hata kayıt sistemlerini
bir gözden geçirin. Bazı hataların zaman zaman Pardus'ta daha önce
çözüldüğünü bile görebilirsiniz .

Karşılaştığınız sorunlar için hata kaydı açarsanız alınacak yoldan bir
taş eksiltmiş olursunuz. Yok yalnızca "sorun var aman efendim,
alınacak çok yol var, iyi değiliz" demeye devam ederseniz pek bir
katkınız olacağını söyleyemem.

Projeler eleştirilmeye muhtaçtır. Yeter ki eleştirileriniz elle
tutulur, belgelenir olsun.

Söyleyeceklerim şimdilik bu kadar.
İyi çalışmalar,
Selim