[Pardus-kullanicilari] pardus kde

windforceenergy windforceenergy at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 21:25:16 EET

    Yok hocam benim derdim zaten Pardus öyle yok bunu yapmış, şunu
yapmamış değil, benim derdim; bu projenin başka yönlere lanse edilip
gelişiminin aksatılması. Zaten bunlarla da bir yere varılmaz, ama tabi
aramızda "yok sen daha düne kadar, daha bununla uğraşıyordun, şununla
ilgileniyordun, daha pardusu bile kuramıyordun bugün gelmiş nasıl olur
Pardus u eleştirirsin diyen  kara zihniyetler olduğu sürece bu proje
böyle geri kalmaya devam edecektir. Neyse zaten bu tip insanların sayısı
bu projede yer alan değerli insanlara oranla önemsenmeyecek kadar
azdır.son olarak bu projenin kısa sürede daha çok yol alması dileğiyle
özgür yazılıma gönül vermiş herkese kolay gelsin diyorum...