[Pardus-kullanicilari] pardus kde

windforceenergy windforceenergy at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 19:47:54 EET

pardus un eksikleri nelerdir hadi bakalım?
    Öncelikle pardus en ufak bir hatada çöküyor, şimdi hatırlamıyorum
ama "amarok" ve daha bir çok uygulamada en ufak bir kasılmada Pardus
hemen çöküyordu en son hatırladığım hatalardan biri ise; bir klasörün
içerisinde 1000 e yakın resmi sırasıyla açmaya çalıştığımda 1den 250 ye
kadar gelip daha sonra geri kalanları 251 den başlamak gibi bir sorunla
karşılaşmıştım ama bu sadece daha birçok hata içerisinde bir kaçıydı
kaldı ki "wine " olayıda tam bir fiyaskoydu. Daha öncesinde "ubuntu" ve
"fedora" da wine ile birçok uygulamayı çalıştırmayı başarmış bir hocamla
"pardus"ta sadece photoshopu  çalıştırabilmiştik, zaten nasıl yaptığını
bana öğret dediğimede bin pişman olmuştum.
    Ama arkadaşlar bunları bir kenara bırakalım ben en başında da
dediğim gibi; ben pardus a kötü demiyorum ve bu projeyide kötülemiyorum
ben sadece şunu söylüyorum. Bu proje her ne olursa olsun bir özgür
yazılım, o yüzden sadece Türk yapımı olduğu için değil özgür yazılım
olduğu için destek vermeliyiz ben bir çok dağıtımı sürekli takip eden
biri olarak pardus un son sürümünü(2007.3 ü) bir kaç gün içerisinde
kurup deneyeceğim ama projenin alacağı daha çok yol var.