[Pardus-kullanicilari] Compiz fusion kurdum hatasız ama efektler gelmiyor ekran aynı.

volkan volkana34 at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 08:45:56 EET

Saturday 24 November 2007 Tarihinde 23:40:22 yazmıştı:
> emerald secili olunca sag yukardaki kapat tam ekran yap kücültu ifade
> eden üclü iconlar yok oluyor yerine bekleme durumunda gelen
> yukarlaklardan olusan bir sekil geliyor kdeekran işlevini kaybediyor
> ölece kalıyor ne kapatabiliyorsun nede başka bir sey..
> kde ye sekiyorum bende mecburen..

 üçlü iconların bulunduğu bölüm (çerçeve) tamamen ortadan kalkıyorsa ,
	"emerald" de iken ayar yöneticisini seçin,
	"pencere dekorasyonu" nun yanındaki kutucuk seçili değilse seçin.

seçiliyse;
bir defa tıklayıp kutucuğu boşaltın ikinci defa tıklayıp seçili hale
getirin.çerçeveler gelecek...