[Pardus-kullanicilari] Compiz fusion kurdum hatasız ama efektler gelmiyor ekran aynı.

mahmut gündoğdu mahmut at linux.erciyes.edu.tr
24 Kas 2007 Cmt 23:40:22 EET

emerald secili olunca sag yukardaki kapat tam ekran yap kücültu ifade
eden üclü iconlar yok oluyor yerine bekleme durumunda gelen
yukarlaklardan olusan bir sekil geliyor kdeekran işlevini kaybediyor
ölece kalıyor ne kapatabiliyorsun nede başka bir sey..
kde ye sekiyorum bende mecburen..

24.11.2007 tarihinde volkan <volkana34 at gmail.com> yazmış: