[Pardus-kullanicilari] Compiz fusion kurdum hatasız ama efektler gelmiyor ekran aynı.

mahmut gündoğdu mahmut at linux.erciyes.edu.tr
25 Kas 2007 Paz 10:39:30 EET

denedim olmadı..
bende pardusu komple yeniden kurdum  wikideileri tekrar tek tek
eksiksiz yaptım ne bir eksik ne bir fazla.. sonra düzeldi su an compiz
fusion var.. yardımlarınızdan dolayı cook desekkur ederim. ben
xorg.conf u cook karıstırmısım sanırım ondann olmuyormus..

25.11.2007 tarihinde volkan <volkana34 at gmail.com> yazmış: