[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrası grub sorunu.

selim ok selimok at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 00:57:23 EET

Merhaba,
Farklı linux dağıtımlarını da deneseniz, parayla Windows Vista da
alsanız, hiç beklemediğiniz problemlerle karşılaşma olasılığınız
bulunuyor. Bu sorunların çıkması beklenen birşey.

Yukarıda yazdıklarınız %100 doğru olsa bile, ifade tarzınız, bağırıp
çağırmanız ciddiye alınmanızı engelliyor.

Yüzlerce değil çok daha fazla değerli katkıcı Pardus'un yaygınlığının
artmasına, gelişimine ve hatalarının giderilmesine katkı sağlıyor.
Hata kayıt sisteminde bulunan 6000 küsür hatanın tahminen 3000'i
düzeltildi ve her yeni sürümle kullanıcılar bu düzeltmeler sayesinde
daha sorunsuz bir sürümle karşılaşıyorlar.

Elbette kullanıcılar içinde her yeni sürümle farklı sorunlarla
karşılaşan da oluyor. Bunlar da yapılan işin ne kadar zor olduğunun
göstergesi. Kimi zaman bir hatayi düzelten yama başka bir soruna
sebebiyet verebiliyor.

Sakın yanlış anlamayın bunları size açıklama yapmak için yazmıyorum.
Düşüncelerimi bu listeyi takip eden kullanıcılarla paylaşmak için
yazıyorum. Lütfen yapılan işin karmaşıklığını düşünerek değerlendirme
yapın. Bu proje için övgüler yağdırmak zorunda değilsiniz, yapılan işi
beğenmek zorunda da değilsiniz, ama size bir lütuf yapılıyormuşcasına
kimseye emir buyurmayın!

İyi çalışmalar,
Selim