[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrası grub sorunu.

cagdas topcu topcucagdas at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 01:49:45 EET

Hiç pardus kullanmadım sadece neye benzediğini aşağı yukarı (görsel
yönlerini) biliyorum ancak sorun ilkeselliğin kaybında aranmalıdır. Hata
bildirmeyi bilmeyen biri hiç hata bildirmemiş demektir ki emek harcamayan
birinin kalkıp bu bozuk şu bozuk ne kadar kötü iş çıkarıyorsunuz demeye
hakkı yoktur. Cevap vermeyecekseniz neden böyle bir mail yazıyorsunuz.
Yazdıklarınız sertifika kurslarında mcseabcdefg alıp "mühendis" olabilen
arkadaşlarımın ve diğer sayın winfosçu arkadaşların konuşmalarına benziyor.
Tek farkı pardus yerine onların linux kelimesini seçmeleri. Herkese güzel
pazarlar.