[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrası grub sorunu.

yavuz aslan yavaslan at gmail.com
24 Kas 2007 Cmt 23:43:58 EET

2007.3 kurulumu sırasında Grub'u diskin başına kuramadım.
Media Yok gibilerden bir hata mesajı verdi.
Bunun yerine,2.seçenek olan Pardus'un kurulu olduğu bölümün başına
kurdurdum.
Güncellemeleri yaptıktan sonra,bu kez win açılmadı.
Ekranda bir imleç yanıp sönüyor ve açılmıyor.

Pardus'u 1.0 sürümünden bugüne kadar sessiz ve karışmadan izliyor ve
kullanıyorum.
Yakın zamanda da bu listeye üye oldum.
Buradan ilgililere bir iki sözüm var.
1,Bu grub sorunu ilk sürümden bu yana sürüyor.Başaramadınız bunu.Neredeyse 2
yıl geçti,dünya kadar hata kaydı girildi ve hala kararlı sürümde medya yok
vb saçma sapan hatalarla uğraşıyoruz.
2.Kararlı 2007.3 sürümü yayınlayıp,kurulumdan hemen sonra kernel dahil 100
MB küsurluk bir güncelleme yayınlamak akıl karı şey değil.
Hele bu güncelleme sonrası açılış yöneticisine havlu attırmak,proje
ilgilileri için hiç te iyi bir sonuç değil.
3.Ben,ortalama bir bilgisayar okuruyum.Lütfen bana,istemiyorsan
kullanma,katkıda bulun,hata kaydı gir vb paylaşımcı tepkiler
vermeyin.Burada,son
kullanıcının linux komutlarıyla boğuşmadan güvenli,hızlı ve ulusal katkı
ağırlıklı bir işletim sistemi hedeflendiği açık.
Lütfen bunu sağlayın.Yapamıyorsanız da,her eleştireni "ısırır" gibi
çokbilmiş cevaplarla hatalarınızı maskelemeyin.

Yineliyorum:
ARADAN GEÇEN 2 YILLIK DENEYİM VE YÜZLERCE KULLANICININ DEĞERLİ KATKILARINA
RAĞMEN HALA BİR GRUB İŞİNİ ÇÖZEMEDİNİZ.

Kimseye cevap vermeyeceğim.
Hata kaydı girmesini bilmiyorum ve uğraşmak ta istemiyorum.
TÜBİTAK gibi bu ülkenin bilim merkezi sorumluluğunda geliştirilen bir
işletim sistemini sorunsuz kullanmak istiyorum.
Para alıyor,geçiminizi buradan sağlıyorsunuz.
Hatta buradan sağladığınız tanıtım olanaklarıyla yeni işinize de buradan
geçiyorsunuz.
Lütfen ukelalık yapmadan işinizi adam gibi yapın.
Laf ebeliği değil çözüm bekliyorum.