[Pardus-kullanicilari] Pardus DVD sürümü çıkacakmı ?

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
21 Kas 2007 Çar 12:05:14 EET

Wednesday 21 November 2007 Tarihinde 10:27:15 yazmıştı:
> Wed, 21 Nov 2007 10:06:19 +0200, "irfan bilgili"
>
> <irfanbilgili at superonline.com> :
>
> Aslinda Pardus DVD'si hazirlamak icin bol vakit gerekli degil,
> Pardusman [1] araci ile kolaylikla yapilabiliyor.
>
> Ancak kurulum aracinda paket secimi yapilmadigi icin, boyle bir
> DVD'deki tum paketler kurulum sirasinda bilgisayara otomatik
> kurulacaktir.
>
> Bir de tabii depodaki tum yazilimlari koymaya kalkarsaniz 7.2 GB yer
> tutuyorlar (contrib de katarsaniz 8.7 GB). Cift katmanli DVD
> kullanmayacaksaniz, aradan mutlaka secim yapmaniz gerekiyor.

> [...]

Yazdıklarınızdan sonra heveslendim :) Pardusman kurmaya karar verdim. wiki'de
ki anlatımıza göre adım adım devam ettim. Tüm dosyaları çektim (yada ben öyle
sanıyorum) padusman çalıştırmaya sıra gelince aşağıdaki hatayı alıyorum. Ve
dosya gerçekten orada yok :) ama ilginç olan
http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/parusman altında da yok galiba?

Kubilayk at Kubilayk pardusman $ ./pardusman.py
bash: ./pardusman.py: Böyle bir dosya ya da dizin yok

--
H.Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS ELEKTRİK ELEKTRONİK

Yıldız Mah. 216. Sok. No:5/A ANTALYA