[Pardus-kullanicilari] Pardus DVD sürümü çıkacakmı ?

Zafer Kandemir zaafer at gmail.com
21 Kas 2007 Çar 12:40:01 EET

On Nov 21, 2007 10:18 AM, Talha Yalta <talhayalta at gmail.com> wrote:
> Paket yöneticisine DVD depo ekleme özelliği eklenebilir.
böyle bir özellik var zaten,
daha dogrusu depo icin paket yöneticisinde dvd depo, yerel depo,
internet depo diye bir ayrim yok,
tek ihtiyac bir index.xml dosyasi...
sistemde yedeklediginiz paketler ile index dosyasi olusturmak icin bkz [1]
ayrica wiki de nasil yerel depo olusturulacagi ve kullanilacagi anlatilmis [2]

> Bu şekilde hazırlanmış DVD'ler dergiler aracılığıyla ve kullanıcıdan kullanıcıya
> dağıtılabilir böylece hem İnternet yükü azalır, hem de erişimi kısıtlı kullanıcılar
> birçok paketi hızlı bir şekilde kurabilir diye düşünüyorum.

bir dergi[3] subat 2007 de vermisti depodaki paketlerden olusan bir
dvdyi o zaman 4-5 gb imis ama.

Zafer

[1] http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?p=26321#26321

[2]http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Yerel_Pisi_Deposu_Kurulumu