[Pardus-kullanicilari] Pardus DVD sürümü çıkacakmı ?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
21 Kas 2007 Çar 12:02:43 EET

Wed, 21 Nov 2007 12:05:14 +0200, Kubilay KOCABALKAN
<kubilay at kocabalkan.net> :

> Yazdıklarınızdan sonra heveslendim :) Pardusman kurmaya karar verdim.
> wiki'de ki anlatımıza göre adım adım devam ettim. Tüm dosyaları
> çektim (yada ben öyle sanıyorum) padusman çalıştırmaya sıra gelince
> aşağıdaki hatayı alıyorum. Ve dosya gerçekten orada yok :) ama ilginç
> olan http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/parusman altında da yok
> galiba?
> Kubilayk at Kubilayk pardusman $ ./pardusman.py
> bash: ./pardusman.py: Böyle bir dosya ya da dizin yok
Belge yazildiktan sonra yazilimda degisiklik yapmis gelistiricisi, src
dizini altinda artik ayni dosya. ./src/pardusman.py diye calistirmayi
deneyin.

Aktif kullanan birileri belgeyi guncellerse iyi olacak gozukuyor :)

                   Doruk