[Pardus-kullanicilari] Pardus DVD sürümü çıkacakmı ?

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
21 Kas 2007 Çar 10:25:07 EET

Wednesday 21 November 2007 Tarihinde 10:06:19 yazmıştı:
> Sayın pardus geliştirme grubu ve ilgili olan diğer arkadaşlara,
>
> Pardusu çıktığı günden bu yana takip eden birisiyim evdeki bilgisayarımdada
> Pardus ikinci sistem olarak kurulu vaziyettedir ve boş vakitlerimin çoğunu
> Pardus ile uğraşarak geçiren birisiyim. Linux ile alakam 1997-1998 de
> başladı ve o günden bu güne hep takipçisi oldum. Herkese verdiği emek için
> ve Pardus gibi masaüstüne yönelik bir sistem için teşekkür ediyorum.

+1  :)

> [...]
> tavsiye ettiğim kişilere oturup Pardus kurmam ve bazı ek gereksinimler için
> gerek internetin olmaması ve gerekse limitli olması nedeniyle kuramamam
> ve/veya vakit darlığından bu şekilde bıraktığımda bu kişilerin Pardus tan
> memnun kalmamaları ve windows a dönmeleri hatta hiç Pardus kullanmasalar
> dahi açılıştaki grub menüyü istemediklerinden yine gidip Pardusu silmek
> zorunda kalmam...
>

> Pardus  DVD si hazırlamak için bol bol vakit gerekli ve benim o kadar
> vaktim yok. Ancak hazırlamış birisi bizimle paylaşırsa memnun olurum.

Bende aynı düşünceler içindeyim. Keşke yeteri kadar bilgiye sahip olsam
Çalışan ve aynı zamanda Kurulan bir DVD hazırlasam diyordum , kendi
kendime :) Birde bunun gerçekten PARDUS olarak dağıtılamayacağı gibi bir his
var içimde. Bildiğim kadarı ile PARDUS isimi Tübitak'a ait. Yani böyle bir
çalışmayı Tübitak'ın izini ve onayı veya bilgisi olmadan yapamayız. Yanlış
biliyorsam düzeltin lütfen.

--
H.Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS ELEKTRİK ELEKTRONİK