[Pardus-kullanicilari] Pardus DVD sürümü çıkacakmı ?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
21 Kas 2007 Çar 10:27:15 EET

Wed, 21 Nov 2007 10:06:19 +0200, "irfan bilgili"
<irfanbilgili at superonline.com> :

> Pardus  DVD si hazırlamak için bol bol vakit gerekli ve benim o kadar
> vaktim yok. Ancak hazırlamış birisi bizimle paylaşırsa memnun olurum.
Aslinda Pardus DVD'si hazirlamak icin bol vakit gerekli degil,
Pardusman [1] araci ile kolaylikla yapilabiliyor.

Ancak kurulum aracinda paket secimi yapilmadigi icin, boyle bir
DVD'deki tum paketler kurulum sirasinda bilgisayara otomatik
kurulacaktir.

Bir de tabii depodaki tum yazilimlari koymaya kalkarsaniz 7.2 GB yer
tutuyorlar (contrib de katarsaniz 8.7 GB). Cift katmanli DVD
kullanmayacaksaniz, aradan mutlaka secim yapmaniz gerekiyor.

                   Doruk

[1]
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Pardusman_ile_Aromal%C4%B1_Pardus_Haz%C4%B1rlamak