[Pardus-kullanicilari] Pardus DVD sürümü çýkacakmý ?

irfan bilgili irfanbilgili at superonline.com
21 Kas 2007 Çar 10:06:19 EET

Sayın pardus geliştirme grubu ve ilgili olan diğer arkadaşlara,

Pardusu çıktığı günden bu yana takip eden birisiyim evdeki bilgisayarımdada Pardus ikinci sistem olarak kurulu vaziyettedir ve boş vakitlerimin çoğunu Pardus ile uğraşarak geçiren birisiyim. Linux ile alakam 1997-1998 de başladı ve o günden bu güne hep takipçisi oldum. Herkese verdiği emek için ve Pardus gibi masaüstüne yönelik bir sistem için teşekkür ediyorum.

Beklentim ise Pardus'un DVD  sürümünün çıkması. Bu beklentimin birkaç nedeni var. birincisi evde limitli bir bağlantı kullanmam ve indirme işlerini limitsiz olan iş yerinden yapmam. İkinci sebep ise bazen Pardusu tavsiye ettiğim kişilere oturup Pardus kurmam ve bazı ek gereksinimler için gerek internetin olmaması ve gerekse limitli olması nedeniyle kuramamam ve/veya vakit darlığından bu şekilde bıraktığımda bu kişilerin Pardus tan memnun kalmamaları ve windows a dönmeleri hatta hiç Pardus kullanmasalar dahi açılıştaki grub menüyü istemediklerinden yine gidip Pardusu silmek zorunda kalmam...

Pardus  DVD si hazırlamak için bol bol vakit gerekli ve benim o kadar vaktim yok. Ancak hazırlamış birisi bizimle paylaşırsa memnun olurum.

Buna bağlantılı bir diğer konuda ileriki sürümlerde kurulum sırasında paket veya yazılım grubu seçme şansımız olacakmı   ?

saygılar, sevgiler...