[Pardus-kullanicilari] Kamera Sorunu (Daha önce cevap alınamadı!)

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Kas 2007 Cmt 22:24:10 EET

On Wed, 7 Nov 2007 19:14:59 +0200
Abdullah Karacabey <siyahsuskunluk at hotmail.com> wrote:

> Buyrun lsusb ciktisi
>
> Karacabey-PC Siyahsuskunluk # lsusb
> Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
> Bus 003 Device 004: ID 06a5:d001 Divio ProLink DS3303u WebCam

 http://nw802.sourceforge.net adresinde bir proje bu kameraları
çalıştırmaya çalışmış. Ancak hem sürücü düzgün bir hale gelememiş hem
de geliştirilmesi yıllar önce durmuş.

 Denemek isterseniz kernel source pakedini kurmanız, sitedeki cvs den
kaynak dosyalarını çekip patch-2.6 yamasını uygulamanız ve ve README
dosyasında anlatıldığı gibi kaynak kodda ilgili yerlerde kamera
modelinize göre değişiklikler yapmanız gerekiyor. Yine de derleneceği
ya da düzgün çalışacağı garantisi yok.

 Bir alternatif, linux-uvc pakedini kurup deneyebilirsiniz ama o da
kamerayı tanır mı bilmiyorum. Bunların dışında bir çözüme rastlayamadım.