[Pardus-kullanicilari] Re: Kamera Sorunu (Daha önce cevap alınamadı!)

Abdullah Karacabey siyahsuskunluk at hotmail.com
7 Kas 2007 Çar 19:14:59 EET

Buyrun lsusb ciktisi

Karacabey-PC Siyahsuskunluk # lsusb
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 004: ID 06a5:d001 Divio ProLink DS3303u WebCam
Bus 003 Device 002: ID 15ca:00c3
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 002: ID 2001:3700 D-Link Corp. [hex] DWL-122 802.11b
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000

Abdullah Karacabey  wrote:

> Arkadaşlar, Mustek WCAm 300 kameram var ve çalıştırmayı başaramadım.
> scanimage -L çıktısı kamerayı görmüyor. lsusb çıktısında ise başka
> bir isimle görüyor kamerayı.

 Yorum yapabilmemiz için lsusb çıktısını iletmeniz daha iyi olur,
malesef kamera ismi kamerayı tanımak için yeterli değil

                        but wisdom listens
Testen Sie Live.com - das Zentrum Ihrer Online-Welt, das Sie mit aktuellen Nachrichten, Sport- und Wetterinfos und vielem mehr versorgt.
http://www.live.com/getstarted