[Pardus-kullanicilari] Kablosuz ağlar: Uygun bir aygıt bulunamdı

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
7 Kas 2007 Çar 22:12:21 EET

Yanıtım oldukça gecikti. Yeni bir başlık açmadan buraya yazıyorum. İletiler
listesinde öne alınır da birileri okur mu bilemiyorum.

Uğur Çetin arkadaşımızın gönderdiği adresteki Ndiswrapper ile ilgili
yönergeleri uyguladım. Fakat aşağıda yazdığımdan ileri gidemiyorum. Ağ
bağlantılarımı düzenle sayfasında ne yazık ki kablosuz ağlar bölümünde
"uygun bir aygıt bulunamadı"  deyimini bir türlü değiştiremedim.  Başka
yerlerde de  önerilen ( içinde dmesg,  modprobe, /usr/sbin...vb  terimler
içeren) çözümleri de inceledim ve uygulamaya çalıştım. Ne yazık ki olmadı.
Konsolda:
parola:
pardus ~ # ndiswrapper -l
tusb1150 : driver installed
        device (0451:60C5) present (alternate driver: acx)
pardus ~ #

olarak yanıt geldi. Dmesg komutuyla da (çok uzun olduğu için kopyalamadım)
wlan0 olduğunu gördüm.

Sonuç olarak yine "uygun bir aygıt bulunamadı" yazısıyla karşılaştım.

1. Eksik uyguladığım bir yönerge var mı?
2. Airties'in wireless driverinin (.inf) dosyasını mı tanımıyor?
3. Asıl merak ettiğim konu ise Pardus'un önceki sürümlerinde böyle bir
sorunum olmamıştı. Nedeni nedir acaba?
4. Pardus 2007.2 paketleri içinde daha önceki sürümlerde bize böyle bir
sorunu yaşatmayan bir paket gibi yeni bir paket ya da program mı eksik?

Başarı dileklerimle...

18.10.2007 tarihinde Uğur Çetin <ugur.jnmbk at gmail.com> yazmış: