[Pardus-kullanicilari] Canon LBP 2900 ve Pardus

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
8 Kas 2007 Per 03:00:15 EET

> Ubuntu sisteme LBP2900 yazıcısının bağlandığını algılıyor ve sürücü
> yüklüyor ama bu sürücü ile çalışmıyor. Benim yaptığım ubuntunun
> yüklediğini öncelikle silip sonra burada açıklananları yapmak oldu.
> https://help.ubuntu.com/community/HardwareSupportComponentsPrinters/CanonPrinters/Canon_LBP_2900

 Bu adres de aslında pardus-wiki.org adresi gibi bir yer, ilgili
bilgiler de kullanıcı forumlarından kullanıcıların bulduğu çözümlerden
derlenerek elde edilmiş.

 Bence bu durumu çözmek için en uygun yöntem, bu donanıma sahip
kullanıcıların buradaki bilgiler ışığında kurulumu tamamlamaya
çalışması, takıldığı yerlerde sorunları bu liste ile paylaşıp beraberce
çözüm bulmamız ve sonucunda da bu işlemin nasıl yapılacağını anlatan
bir belge hazırlayıp pardus-wiki adresine koymak.

 Siz nerede takıldıysanız söyleyin yardımcı olmaya çalışalım. Mesela
benim gözüme çarpan şey alien kısmı, o kısım yerine direkt rpm
dosyalarını rpm2targz ile tar.gz biçimine dönüştürüp sisteme öyle
kurmak farkı.