[Pardus-kullanicilari] Canon LBP 2900 ve Pardus

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
7 Kas 2007 Çar 14:31:36 EET

Merhaba Onur Bey;

Ubuntu sisteme LBP2900 yazıcısının bağlandığını algılıyor ve sürücü yüklüyor ama bu sürücü ile çalışmıyor. Benim yaptığım ubuntunun yüklediğini öncelikle silip sonra burada açıklananları yapmak oldu.
 https://help.ubuntu.com/community/HardwareSupportComponentsPrinters/CanonPrinters/Canon_LBP_2900

Onur K���k <onur at pardus.org.tr> wrote:
> Þimdi iki sistemde linux temeli üzerine kurulmuþ
> olmasýna raðmen ubuntu sevenler kafa yorarak kendi sistemlerinde bu
> yazýcýyý çalýþýr hale getirmiþler. Benim daha önce serzeniþte
> bulunmamýn nedenide bu idi. Acaba bu komutlarý inceleyýp Pardus için
> nasýl bir modifikasyonun yapýlmasý gerektiði... Ama maalesef bunu
> pardus hata bildiriminde de (6093) elde edemedim.  Tabiki kendi
> iþletim sistemimizi kullanmak isterim ancak zorunlu olarak ubuntuya
> geçtim. Daha önce ubuntu tecrübem hiç olmamýþtý. Oldukça hoþuma
> gitti. Eksilerimizi de belirtmemizde fayda olduðunu zannediyorum.
> [...]

 Emin olmak için soruyorum. Ubuntu CD den kurulduğu anda yazıcınızı
tanıdı ve her şey düzgün çalıştı mı ? Yoksa Internet üzerinden bir
adresten öğrendiğiniz komutlar ve işlemleri yaptıktan sonra mı
yazıcınız çalıştı ?

                        but wisdom listens