[Pardus-kullanicilari] 2007.3 ne zaman?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
6 Kas 2007 Sal 04:52:00 EET

On Mon, 05 Nov 2007 22:54:52 +0200
Meteor <yazanadam at ttnet.net.tr> wrote:

> İyi akşamlar;
>
> Birkaç gündür 2008' i tartışırken 2007.3' ü unuttuk sanırım. Merak
> sınırlarımı zorlamak bir yana, 2007.3' ü beklemekten neredeyse
> işlerimi yapamaz hale geleceğim bu gidişle.

 Gerçekten böyle hissediyorsanız acilen psikiyatrik yardım almanız
gerektiğini düşünüyorum.

>  Ve belki de Pardus'a bir süre uğramayacağım

 Karar sizin tabi ki

> 2007.3 konusunda bu kadar bekletildiğim için protesto babında...

 Umarım paranoya yapıp, 2007.3 çıktı hazır bekliyor da sebepsiz yere
sizlerle paylaşmıyoruz diye düşünmüyorsunuzdur. Sürekli güncellemeler
çıkıyor, Pardus kurulu bir bilgisayar zaten güncellemelerle 2007.3 e
yükseliyor. 2007.3 iso su çıktığında 2007.X kurulumundan güncelleyen
bir sistemden farkı sadece kurulum sistemi olacak, gerçekten
YALI'yı bu kadar çok mu merak ediyorsunuz ?

 Bu arada, fazla kendine güven dolu hesap soran konuşmaları da hiç
anlayamıyorum. Tüketen taraftan ne zaman üreten tarafa geçtiniz de
böyle bir konu için "protesto edicem, pardus dan uzaklaşıcam"
tehditleriyle hesap sorma hakkını kendinizde görüyorsunuz ?

 Bu tarz e-postalar atmanın bir faydası olacağına, birşeyleri
hızlandıracağına gerçekten inanıyor musunuz ? Tam tersine
geliştiricilerin moralini/sinirini bozduğunun farkında değil misiniz ?
Yeni sürümlerin daha hızlı çıkmasını bu listedeki serzenişler değil,
yapılması gereken işlere verilen destek sağlayabilir.

 Geliştirici listesine, commit listelerine üye olun. Pardus için ne
kadar çalışılıyor bir de kendi gözlerinizle görün. Hatta taşın altına
siz de elinizi sokun.

> Bence siz de öyle yapın. Ne de olsa herşeyin
> protesto ile alındığı bir dünyada yaşıyoruz. Hem bakarsınız, böylece
> 2008 şimdiden çıkar lakin Vista'nın akibetine uğramaz da...

 2008 hazır değil, bu yüzden daha çıkmadı, hazır olunca çıkacak. Bu
kadar basit.

> Son günlerde bu grubda yer alan ve ardı ardına gelen hata iletileri
> ne yalan söyleyeyim, Vista'ya mı döndü Pardus diye canımı bir hayli
> sıkıyor.

 Benimse hiç canımı sıkmıyor. Nerelerde sorunlar yaşandığını, neleri
düzeltmemiz gerektiğini öğreniyoruz. Genelde düzeltiyoruz da...

> Ve bir hata da benden...

 Sorunlarınız için lütfen daha doğru bir yöntem kullanın, mesela
sorunla ilgili bir başlıkla ayrı bir e-posta atarak ve daha fazla bilgi
vererek...

--
 Onur Küçük                                      got on my nerves,
 <onur.--.-.pardus.org.tr>                       I fed the troll