[Pardus-kullanicilari] 2007.3 ne zaman?

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
6 Kas 2007 Sal 05:51:12 EET

Sevgili Onur Bey,

Önce duyarlýlýðýnýz ve yanýtýnýz için saðolun, kutluyorum sizi.

Ancak  bence bu tür iletilere yanýt yetiþtirmek üretken enerjinizi boþ yere yönlendirmekten baþka bir þeye yaramaz ne yazýk ki.

Anlaþýlýyor ki, kullanýcý arkadaþ oldukça sabýrsýz ve mucizevi birþeyler bekliyor. Tahminim de çok genç biri olduðu. Genç olmak, kaný kaynamak güzel bir olgu kuþkusuz. Ama protestolarla, kýzgýnlýkla, baskýyla böylesine uzun soluklu bir  üretime, geliþtirmeye olumlu katký yerine, olumsuzluða neden olduðunun ayrýmýnda deðil.

Ben de bir süredir konuyla ilgili yazýþmalarý izliyorum; gönüllü olarak bir çok konularda yardýmcý olan sevgili arkadaþlar gereken yanýtý veriyorlar.

Herhalde biter diyorum ama, gereksiz biçimde uzuyor bu tartýþma.

Ama yüzyýllarýn deneyiminden geçmiþ atasözlerimizden biriyle yanýt vermek gerekirse: 'Kiþinin niyeti, hamamda çimmek deðil de, tellaðý dövmekse'  yapýlabilecek birþey yoktur.

Býrakýn daðýnýk kalsýn.

Kimseyle polemiðe girmek istemiyorum; ama bu gereksiz tartýþmanýn bitmesini diliyorum. Çünkü bence ürün gerektiðinde güncellenecektir, sürüm yükseltilmesi gerekecekse, geliþtiriciler onun gereðine bakacaktýr.

Sevgiyle,

Ömer Özen
Montreal

Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote: