[Pardus-kullanicilari] kablosuz bağlantı

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
5 Kas 2007 Pzt 21:54:39 EET

On Monday 05 November 2007 21:22:18 İrfan KILIÇ wrote:
> Necmettin Bey
> Sizin bilgisayarda açılıştaki bios ayarlarında wireless ayarları mevcutmu?

>  ta

> İrfan bey, BIOS'da Default Wireless Device ayarını bulup değiştirin.
> Problem orada olmalı. (Daha önce de belirtmiştim, aynı marka bir dizüstü
> bilgisayarım
> var. Ekranın altındaki ışıklarda (benimkinde en solda olan) kavuniçi (yeni
> adlarıyla turuncu, turanj ve oranj) renkli ışık yanmıyorsa kablosuz aygıt
> bulunsa bile sinyal alması engellendiği için çalışmaz.

Benim bilgisayarda (modelini hatırlamıyorum:D) klâvyenin solunda bir tuşla,
ekranın altındaki kablosuz aygıt ışığı açılıp kapatılabiliyor (tabii aslında
kapatılan sadece ışık değil). Ayrıca BIOS'da bir ayar var, o
ayarda "Wireless":"Default" veya "Off" oluyor, "Off" olduğunda kablosuz aygıt
bulunmasına rağmen çalışmıyor, ayrıca "Default" olduğunda çalışıyor.