[Pardus-kullanicilari] kablosuz baðlantý

Ýrfan KILIÇ iirfann2 at gmail.com
5 Kas 2007 Pzt 21:22:18 EET

Necmettin Bey
Sizin bilgisayarda açılıştaki bios ayarlarında wireless ayarları mevcutmu?

On Friday 02 November 2007 18:03:00 İrfan KILIÇ wrote:
>  Fn tuşu ile birleştirilmiş bir tuş değil ayrıca tuşu var ancak windows
 ta
> tuşa basınca led ışığı yanıp çalışıyor Pardus da bu tuşu çalıştıramadım.

İrfan bey, BIOS'da Default Wireless Device ayarını bulup değiştirin. Problem
orada olmalı. (Daha önce de belirtmiştim, aynı marka bir dizüstü
bilgisayarım
var. Ekranın altındaki ışıklarda (benimkinde en solda olan) kavuniçi (yeni
adlarıyla turuncu, turanj ve oranj) renkli ışık yanmıyorsa kablosuz aygıt
bulunsa bile sinyal alması engellendiği için çalışmaz.